Всі новини про життя міста

У Кривому Розі підбили підсумки онлайн-прийомів у Контакт-центрі 1520 у вересні (фото)

У вересні 2025 року в Контакт-центрі виконкому Криворізької міської ради було впроваджено новий формат онлайн-прийомів – за участі заступників міського голови.

Протягом місяця відбулося 2 таких прийоми, де обговорювались питання соціального захисту, охорони здоров’я та ветеранської політики. Також було організовано 12 традиційних онлайн-прийомів:

● 6 прийомів провели представники районних у місті рад, 

● 5 – фахівці структурних підрозділів міськвиконкому;

● 1 – представник Пенсійного фонду України.

Про це повідомляється на сайті виконкому Криворізької міськради.

За результатами місяця, до п’ятірки найактуальніших питань увійшли:

● послуги мешканцям будинків – 29%;

● соціальна політика – 13%;

● організація життєзабезпечення в умовах воєнного стану – 10%;

● благоустрій території міста – 10%;

● охорона здоров’я – 9%.

Загалом, протягом вересня на онлайн-прийомах було розглянуто 125 питань жителів міста:

● 21 «виклик» був опрацьований заступниками міського голови; 

● на 104 «виклики» надані кваліфіковані роз’яснення від постійних учасників прийомів.

Онлайн-прийоми вже стали невід’ємною частиною щоденної діяльності Контакт-центру виконкому Криворізької міської ради. Цей формат дозволяє жителям міста швидко й зручно отримувати відповіді на важливі для них питання від представників органів місцевого самоврядування й державних установ. 

Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:

● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;

● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;

● за телефонами 15-20 (тільки “Київстар”), (056)499-15-20 (усі оператори).

Увага, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

новини Кривий Ріг LIFE

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Останні записи

Популярні новини