
У вересні 2025 року в Контакт-центрі виконкому Криворізької міської ради було впроваджено новий формат онлайн-прийомів – за участі заступників міського голови.
Протягом місяця відбулося 2 таких прийоми, де обговорювались питання соціального захисту, охорони здоров’я та ветеранської політики. Також було організовано 12 традиційних онлайн-прийомів:
● 6 прийомів провели представники районних у місті рад,
● 5 – фахівці структурних підрозділів міськвиконкому;
● 1 – представник Пенсійного фонду України.
Про це повідомляється на сайті виконкому Криворізької міськради.



За результатами місяця, до п’ятірки найактуальніших питань увійшли:
● послуги мешканцям будинків – 29%;
● соціальна політика – 13%;
● організація життєзабезпечення в умовах воєнного стану – 10%;
● благоустрій території міста – 10%;
● охорона здоров’я – 9%.
Загалом, протягом вересня на онлайн-прийомах було розглянуто 125 питань жителів міста:
● 21 «виклик» був опрацьований заступниками міського голови;
● на 104 «виклики» надані кваліфіковані роз’яснення від постійних учасників прийомів.

Онлайн-прийоми вже стали невід’ємною частиною щоденної діяльності Контакт-центру виконкому Криворізької міської ради. Цей формат дозволяє жителям міста швидко й зручно отримувати відповіді на важливі для них питання від представників органів місцевого самоврядування й державних установ.
Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки “Київстар”), (056)499-15-20 (усі оператори).
Увага, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
новини Кривий Ріг LIFE