Всі новини про життя міста

У Кривому Розі показали, як функціонує сучасна STEM-лабораторія (фото)

У Кривому Розі активно розвивається STEM-освіта, що дає можливість учням здобувати практичні навички із надзвичайно затребуваних на ринку праці професій – програмування, інженерії, моделювання, робототехніки та формує критичне мислення.

В.о. міського голови Юрій Вілкул відвідав Криворізьку гімназію №51, на базі якої завдяки участі у грантових проєктах «Громадський бюджет» та HALLI створено сучасну STEM-лабораторію.

«В усьому світі спостерігається дефіцит фахівців технічних спеціальностей. Тому в Кривому Розі ми активно вводимо STEAM-освіту, яка вже запроваджена у 20 гімназіях, ліцеях та закладах позашкільної освіти міста. Завдяки сучасним лабораторіям учні отримують не лише теоретичні знання, а й практичні навички, які допоможуть їм у майбутньому освоїти цікаві, затребувані професії.
Я вдячний нашим міжнародним партнерам разом з якими ми створюємо такі лабораторії, впроваджуємо сучасні освітні проєкти за підтримку. Розумію, що перш за все провідниками  цього освітнього тренду є педагоги. Й приємно, що криворізькі освітяни постійно розвиваються, підвищують свою кваліфікацію, навчаючись на курсах робототехніки, мехатроніки, різноманітних семінарах-тренінгах, аби передати здобуті знання своїм учням. Ми продовжуємо працювати над тим, щоб створювати безпечні умови для освітнього процесу, розвивати інноваційні технології у навчанні та відкривати для дітей нові можливості», – зазначив Юрій Вілкул.

На сьогодні у Кривому Розі працює 125 шкіл, ліцеїв та гімназій, де навчається майже 60 тисяч учнів. STEM–технології міцно входять в освітній процес кожного закладу освіти в нашому місті. У Криворізькому Центрально-Міському ліцеї, Покровському ліцеї, природничо-науковому ліцеї, гімназіях №51 та 72 створено STEM-орієнтоване освітнє середовище, яке включає відповідну матеріально-технічну базу з обладнаними сучасними STEM-лабораторіями, лабораторіями з робототехніки, 3-D-моделювання та дослідницької діяльності. Мультимедійне обладнання: сучасні проєктори, інтерактивні дошки та комп’ютери дозволяють учителям цих закладів освіти проводити цікаві та інформативні уроки, а наявність відповідних лабораторних наборів дає змогу учням самостійно проводити хімічні дослідження, складати інженерні проєкти, розвиваючи навички програмування.  

Віта Щукіна, в.о. директора Криворізької гімназії №51 розповіла: «STEM-лабораторія стала центром інноваційного навчання, де діти можуть працювати з робототехнічними системами, 3D-принтерами та електронними модулями. На базі нашої гімназії діє Хаб-центр з робототехніки, що дозволяє учням опановувати програмування роботів, створювати власні інженерні проєкти, зокрема «Розумна теплиця», «Гідропоніка» та «Анімація».

Міжнародна співпраця також триває в цьому напрямку. Рік тому Україна та Люксембург уклали угоду, що передбачає підтримку освіти. Особлива увага приділяється покращенню її якості та адаптації до потреб ринку праці. Важливим компонентом є створення сучасних комп’ютерних класів та профільних навчальних лабораторій для забезпечення STEM-освіти (S – science, наука, T – technology, технології, E – engineering, інженерія, M – mathematics, математика), що є надзвичайно важливим для промислового регіону.

За підтримки Люксембурзького агентства розвитку LuxDev та проєкту «Підтримка відновлення міста Кривий Ріг і Криворізького району» місто веде перемовини з міжнародними технологічними компаніями щодо впровадження сучасних освітніх технологій у загальній та мистецькій освіті.
Лише за останні три роки, попри війну, заклади освіти міста отримали понад 20 тисяч одиниць комп’ютерної техніки.

новини Кривий Ріг LIFE

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Останні записи

Powered by WordPress