З 2 по 4 січня у Кривому Розі буде працювати своєрідна «гаряча лінія» – Е-сервіс Контакт-центр. Питання громадян приймаються за номерами: 15-20 (тільки “Київстар”), (056) 499-15-20 (усі оператори, у т.ч. стаціонарного зв’язку) у робочі дні і часи з 08:00 до 20:00 або можна подати заявку через сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/.
Так, 2 січня 2024 року з 10:00 до 12:00 комунікувати з криворіжцями буде начальник відділу з питань справ споживачів апарату міської ради і виконкому Олег Бідняк.
3 січня з 10:00 до 12:00 на питання містян буде давати відповіді начальник відділу природних монополій управління житлової політики та природних монополій департамента розвитку інфраструктури міста Віталій Шишов.
4 січня з 10:00 до 12:00 – спілкуватися буде заступник голови Довгинцівської районної у місті ради з питань діяльності виконавчого органу Леонід Замешайлов.
новини Кривий Ріг LIFE