Якщо побутовий споживач має заборгованість за світло, постачальник має право ініціювати відключення або звернутися до суду для примусового стягнення боргу. У яких випадках це може відбуватися – розповіли в YASNO.
Аби уникнути незручностей та додаткових витрат для клієнта, постачальник неодноразово інформує споживача про несплачені рахунки. Зокрема, завчасно надсилає viber та смс повідомлення, телефонує та направляє попередження про відключення. Якщо клієнт ігнорує ці звернення постачальник змушений направити оператору системи розподілу заявку на знеструмлення об’єкту.
Крім того, постачальник має право звернутися до суду щодо примусового стягнення заборгованості. При цьому законодавством не регламентується сума та термін боргу. YASNO може подати позов до суду за наявності заборгованості понад 3 місяці. При ухваленні рішення суду клієнту доведеться окрім заборгованості додатково сплатити пеню за кожен день протермінування, а також судові витрати, пов’язані з розглядом справи.
YASNO закликає усіх клієнтів бути відповідальними та не допускати накопичення заборгованості, адже це тягне за собою негативні наслідки. І відключення, і розгляд справи у суді – це додаткові витрати для клієнта, а також відсутність електропостачання протягом певного часу.
«Ми через різні канали неодноразово інформуємо боржників про необхідність терміново вирішити питання з оплатою рахунків. Часто після цього клієнти оперативно реагують та розраховуються за спожиту електроенергію. Відключення та звернення до суду – це радикальні заходи, на які змушений йти постачальник у крайньому випадку, коли решта звернень залишаються без реакції споживача», – сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
новини Кривий Ріг LIFE