Мешканці Дніпропетровщини дедалі частіше звертаються на «гарячі лінії» голови облдержадміністрації та департаменту соцзахисту населення ОДА з питаннями оформлення субсидій.
Спектр питань – широкий. Дніпропетровська обласна державна адміністрація відповідає на 10 найактуальніших питань. Сьогоднішне питання:
Люди побоюються, що дані про їхній майновий стан, які потрібно вказувати у деклараціях для отримання субсидій, будуть тим чи іншим чином використані проти них співробітниками Державної фіскальної служби. Чи планують органи соціального захисту обмінюватися інформацією про доходи і майно громадян з фіскалами, зокрема чи передаватимуть таку інформацію до ДФС?
Надання будь-якої інформації до Державної фіскальної служби у рамках оформлення субсидії не передбачено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 21.10.1995 року.
Нагадаємо, отримати кваліфіковану консультацію щодо призначення субсидій можна за телефоном «гарячої лінії» департаменту соціального захисту населення ОДА (056) 713-63-09, 713-62-21.
Також працює «гаряча лінія» голови облдержадміністрації – 0 800 505 600.
Попередне питання: Скільки часу чиновник має на розгляд питання – надавати чи ні конкретній людині субсидію? Час рахується з моменту відправки документів поштою, чи з дня отримання?