Всі новини про життя міста

В декларації на отримання субсидії слід вказувати доходи без врахування податку

Мешканці Дніпропетровщини дедалі частіше звертаються на  «гарячі лінії» голови облдержадміністрації та департаменту соцзахисту населення ОДА з питаннями оформлення субсидій. Продовжуємо цикл публікацій відповідей на 10 самих актуальних питань.  

Сьогодні відповідаємо на сьоме питання:

Яку суму доходу вписувати в декларацію? Чи враховувати єдиний соцвнесок, військовий збір, пільгу, яку отримують при нарахуванні зарплати? Або писати суму доходу, отриману на руки?
В декларацію для оформлення субсидії слід вносити відомості про всі види доходів осіб,  зареєстрованих у житловому приміщенні (або тих, хто фактично проживає за договором оренди):
·        заробітну плату;
·        пенсію;
·        державну соціальну допомогу (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини);
·        стипендію;
·        грошове забезпечення;
·        аліменти;
·        доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду тощо.  

Для призначення субсидії враховуватимуться доходи без податку з доходів фізичних осіб (ПДФ) за попередній календарний рік. Щоб вказати цю суму правильно, слід взяти довідку про свої доходи в установі, яка здійснює виплати: у бухгалтера підприємства, на якому ви працюєте, університету, де навчаєтеся, у пенсійному фонді тощо.

 

 

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі

Powered by WordPress