Вчасно передані покази лічильників дають змогу ДТЕК Дніпровські електромережі зафіксувати реальні об’єми споживання електроенергії, постачальникам сформувати коректні платіжки, а клієнтам сплачувати за реально спожиті кіловати.
Для того, щоб надсилати дані було зручно та швидко, в компанії працюють дистанційні сервіси. Вони не вимагають особистої присутності в офісах компанії та працюють 24/7, що особливо актуально у воєнний час та з огляду на ризики повітряних ударів. Самий простий з наявних сервісів – чат бот у Viber таTelegram, який дозволяє передати покази та отримати послуги компанії у декілька кліків.
Станом на кінець квітня 38% клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі вчасно не передали власні покази споживання електроенергії. Для порівняння до початку війни цей показник був на третину нижчим й становив 22%.
«Покази електролічильника потрібно передавати щомісяця – оптимально з 30-го до 3-го числа. Завдяки надісланій інформації, ДТЕК Дніпровські електромережі фіксує об’єми спожитої електроенергії, а на їх основі постачальник формує платіжки. Якщо клієнт не надав вчасно інформацію, то нарахування йому здійснюють, виходячи із прогнозного (середньодобового), а не фактичного об’єму споживання», – пояснили в компанії.
На сьогоднішній день в ДТЕК Дніпровські електромережі цілодобово працюють декілька дистанційних інструментів передачі показів лічильників. Це, зокрема, спеціальна форма на інтернет-сайті, особистий кабінет, телефонний зв'язок.
Найзручнішим вважається чат-бот у Viber таTelegram. Наразі ним активно користуються вже понад 8 тисяч клієнтів компанії. З них 75% передають покази власного електроспоживання саме з його допомогою. Для того, щоб почати користуватися чат-ботом, необхідно:
у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Дніпровські електромережі»;
пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію.
Наразі за допомогою чат-боту ДТЕК Дніпровські електромережі в Viber таTelegram також можна залишити звернення про відсутність електроенергії та замовити послуги щодо розподілу (заміну/налаштування лічильника, його опломбування/розпломбування, повідомити про проблеми з лічильником тощо).