У Кривому Розі забезпечуються комфортні та доступні умови для криворіжців в отриманні адміністративних та інших публічних послуг, безпосередньо за місцем їх перебування. Це дозволяє скоротити витрати часу та кошти. Послугою виїзного обслуговування кейс-адміністратором скористалися вже 577 мешканців міста.
Про це повідомили у міському управлінні преси та внутрішньої політики.
В рамках проєкту «ВІЗА МОБІЛЬНА» чи не найбільшим попитом користується виїзне обслуговування криворіжців за місцем перебування, тобто: на дому, в закладах охорони здоров’я, соціального захисту, тощо.
До речі, сам виїзд й виїзне обслуговування проводяться безкоштовно (оплата здійснюється тільки за послуги, адміністративний збір за які, передбачений законом). Скористатися такою послугою можуть громадяни окремих пільгових категорій, а саме:
– особи з інвалідністю внаслідок війни, учасники бойових дій; учасники війни, Герої України, Герої Соціалістичної Праці; особи з інвалідністю І, ІІ груп, діти з інвалідністю; особи, які досягли 75-річного віку; особи, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги; багатодітні сім’ї, у яких виховується 5 і більше дітей, та сім’ї, матері яких мають почесне звання «Мати-героїня»; особи, які тимчасово втратили можливість самостійно пересуватися, та породіллі (під час перебування у лікарняних закладах, удома), які особисто не можуть звернутися до Центру «ВІЗА».
«Я дуже вдячна за турботу та допомогу в оформленні землі. Стан здоров’я та вік, вже не дають можливості самотужки займатися документами, тому я зателефонувала у Центр й мені привезли їх додому», – сказала Софія Большакова, котра першою серед криворіжців скористалася такою виїзною послугою в новому році.
«Для отримання «виїзної послуги» необхідно подати заявку до Центру адміністративних послуг «ВІЗА», зателефонувавши на «Гарячу» лінію 0-800-500-459 (безкоштовно) або оформивши електронне звернення до Центру на адресу: [email protected] або через вебпортал – http://viza.kr.gov.ua. Спеціалісти, протягом трьох робочих днів після оформлення звернення, здійснять виїзд до заявника. Мешканці, які потребують виїзного обслуговування, можуть скористатися всіма адмінпослугами, доступними в Центрі, крім паспортних питань, послуг Державного земельного кадастру та оформлення посвідчення водія і реєстрації транспортних засобів, що пов’язано з особливостями роботи в державних реєстрах»,- зазначила Людмила Зеленська, директор департаменту адміністративних послуг.
Зараз, враховуючи ситуацію з пандемією, всі виїзди адміністраторів до замовників послуг проходять за умови чіткого дотримання протиепідемічних заходів.
Подписывайтесь на наш Telegram канал https://t.me/krlife_ua
новини Кривий Ріг LIFE