Заборгованість за спожиту електроенергію може стати причиною для її відключення. Щоб цього уникнути достатньо щомісяця до 20 числа у повному обсязі сплачувати рахунки від YASNO.
Якщо ж забули чи сплатили або сумніваєтесь чи вірно вказали суму під час оплати, краще перевірити стан рахунку в YASNO. Як дізнатись чи є заборгованість за світло?
Якщо маєте сумніви щодо своїх розрахунків за спожиту електроенергію, краще це перевірити, щоб не залишитись без світла. Зробити це легко і швидко можна через сервіси YASNO.
Для користувачів онлайн-сервісів доступні для перевірки стану рахунку:
- Особистий кабінет
- мобільний застосунок
- чатботи у Viber та Telegram
Також сума боргу зазначається в окремому полі у паперовому рахунку від YASNO.
Ті клієнти, котрі надали свій коректний номер телефону, можуть дізнатись про наявність боргу з повідомлень (смс або Viber), які постачальник направляє боржникам, щоб уберегти їх від відключень.
“Щоб не забувати сплачувати рахунки за світло в Особистому кабінеті і мобільному застосунку можна налаштувати автоплатіж. Ця функція дозволить більше не хвилюватися через протерміновані платежі та виникнення заборгованості, адже необхідна сума буде регулярно зараховуватися по конкретному особовому рахунку. Якщо обрати списання за нарахуванням, то щомісяця з банківської карти (яка додана в Особистому кабінеті) буде зніматися сума, що відповідає виставленому рахунку (включаючи заборгованість/переплату попередніх періодів). При цьому можна встановити ліміт, понад якого кошти у будь-якому разі не будуть списуватися.
Клієнти, які щомісяця мають приблизно однаковий обсяг споживання, можуть налаштувати списання конкретної суми. Клієнти YASNO, котрі не користуються онлайн-сервісами, можуть перевірити стан рахунку зателефонувавши до контакт-центру або завітавши до енергоофісів постачальника”, – зазначили в YASNO.
новини Кривий Ріг LIFE