Вчасна передача показань електролічильника гарантує коректні нарахування в рахунках за електроенергію. Але як передавати показання, якщо ви перебуваєте за кордоном і не маєте можливості щомісяця знімати показання, запитали порад у YASNO.
Розглянемо найпоширеніші варіанти:
- Якщо ви перебуваєте за кордоном, але вдома є інші мешканці або квартиранти
У такому випадку передавати показання можуть вони. Розкажіть їм, де розташований ваш лічильник. Нагадайте, що зафіксувати і передати показання вони мають за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного і так щомісяця.
- Якщо ви перебуваєте за кордоном, але в квартирі ніхто не проживає і відключені усі електроприлади
Згідно рекомендацій оператора системи розподілу, вам необхідно передавати щомісяця одні й ті самі, останні зафіксовані вами показання.
- Якщо ви перебуваєте за кордоном, а в квартирі ніхто не проживає, але в квартирі продовжує працювати якась техніка (наприклад холодильник тощо) і відбувається якесь мінімальне споживання
Тоді необхідно до останніх зафіксованих вами показань додавати щомісяця орієнтовну кількість кіловат. По приїзду, зафіксувавши нові показання, їх можна буде відповідно скоригувати.
Нагадаємо, передати показання дистанційно клієнти можуть швидко та легко за допомогою онлайн-сервісів YASNO:
- Особистий кабінет
- мобільний застосунок
- чатботи у Viber та Telegram
- через форму на сайті
- написавши в особисті повідомлення сторінці YASNO у Facebook.
Важливо розуміти, що постачальник не володіє інформацією виїхав клієнт за кордон чи ні. Показником є саме передача показань, адже споживання може відбуватись навіть за відсутності власника квартири.
«Якщо показання передаються у будь-який інший день місяця, а не у встановлені терміни, або не передаються взагалі, то нарахування відбувається за іншою формулою. І звідти й починаються усі скарги про некоректні суми в рахунках, адже тоді для розрахунку береться не фактичне, а середньодобове споживання.
Все, що потрібно для отримання рахунків за фактично спожиту електроенергію – це вчасно передавати показання. Всі сервіси для того, щоб робити це дистанційно ми
створили і вони працюють, то ж користуйтесь. Виконуйте свої зобов’язання, як клієнти і вчасно передавайте показання, а ми в свою чергу, будемо виставляти коректні рахунки», – зазначив Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO.
новини Кривий Ріг LIFE