Згідно з законодавством право власності на житло виникає з моменту його державної реєстрації. Від того, коли було придбано нерухомість залежить порядок її реєстрації.
коли було придбано житло? |
до 2013 року |
після 2013 року |
ким проводиться реєстрація? |
бюро технічної інвентаризації |
нотаріус, що посвідчив договір купівлі-продажу |
коли проводиться реєстрація? |
після звернення покупця житла до бюро технічної інвентаризації |
одночасно з посвідченням договору купівлі-продажу |
Виконком Криворізької міськради нагадує городянам, які придбали своє житло до 2013 року і не зверталися до БТІ, про необхідність зареєструвати право власності на нього! Зробити це можна звернувшись, зокрема, до управління з питань реєстрації виконкому міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» або його територіальних підрозділів, нотаріусів чи інших акредитованих суб’єктів.
Для реєстрації необхідно буде подати:
– договір, посвідчений нотаріусом;
– технічний паспорт;
– квитанцію про сплату адміністративного збору.
При собі необхідно мати документи, що підтверджують особу та податковий номер!
За нормальних умов реєстрація права займе п’ять робочих днів. Як результат – заявник отримає витяг.
Контакти:
• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-22; e-mail: [email protected].
• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].