У зв’язку зі зміною оператора ГРМ у Кривому Розі, у деяких споживачів виникли запитання стосовно переплачених наперед коштів на реквізити старого ліцензіата (АТ “Дніпропетровськгаз”).
Щоб допомогти вирішити цю ситуацію, у газовій компанії повідомили, як діяти у випадку переплати за вашим особовим рахунком
По-перше: для того, щоб зекономити час, радять заздалегідь дізнатися у Контакт-центрі або Центрі обслуговування клієнтів розмір Вашої переплати.
Далі: підготуйте пакет документів і зверніться з ним до найближчого Центру обслуговування або надішліть Укрпоштою:
1. Письмову заяву (зразок наведений на картинці).
2. Копію паспорта (усі сторінки).
3. Копію ідентифікаційного коду.
4. Довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
5. Копію квитанції на суму переплати.
Звертаємо увагу! Заява на повернення коштів має бути написана від того ж платника, який вказаний у квитанції.
Для відправки документів Укрпоштою необхідно вказати адресу найближчого управління з експлуатації газового господарства.
У разі виникнення додаткових питань, зверніться до Контакт-центру за номерами:
• 066-300-2-888 (Vodafone);
• 098-300-2-888 (Kyivstar);
• 093-300-2-888 (Lifecell);
• 057-708-01-87 (Укртелеком);
• 056-747-36-35 (Укртелеком).
новини Кривий Ріг LIFE