Тривають відключення клієнтів-боржників, котрі не владнали питання заборгованості за спожиту електроенергію.
Щоб знати, як відбувається відновлення електропостачання після призупинення його за борги та чому не варто відкладати питання вирішення боргів у далекий сховок, розповіли у YASNO:
За період дії мораторію на відключення електроенергії за борги, мешканці Дніпропетровщини накопичили понад 1,4 млрд грн боргів, попри те, що постачальник здійснював інформування клієнтів та наголошував на важливості оплат під час війни. Лише впродовж 2022-2023 років YASNO здійснено понад 2,3 млн телефонних дзвінків, 5,7 млн дзвінків автоінформатора (голосові повідомлення), відправлено більше 7,6 млн електронних листів, більше 65,2 млн viber/sms повідомлень та понад 3,8 млн паперових листів-вимог.
У зв’язку зі змінами до Постанови Кабінету Міністрів, яка регулює питання оплати житлово-комунальних послуг під час воєнного стану, постачальники, в тому числі YASNO, з січня цього року можуть призупиняти/повністю зупиняти постачання електроенергії у випадку несвоєчасної та/або неповної оплати наданих послуг.
Тим клієнтам, котрі повністю проігнорували звернення постачальника щодо сплати заборгованості, може бути припинено електропостачання.
Щоб відновити електропостачання після призупинення його за борги, клієнтам-боржникам необхідно:
1. Сплатити заборгованість за спожиту електроенергію у повному обсязі.
Перевірити суму боргу можна в мобільному застосунку або в Особистому кабінеті YASNO.
2. Завантажити бланк заяви на відновлення електропостачання, заповнити та додати фото/скан квитанції про оплату заборгованості та надати їх зручним способом за допомогою онлайн-сервісів YASNO або завітавши до енергоофісів компанії.
Важливо пам’ятати, що кошти на рахунок постачальника зараховуються протягом 3-х банківських днів, але якщо оплата здійснена через Особистий кабінет, і надходження коштів вже в ньому відображено, то відповідне фото квитанції додавати не потрібно. Для швидкої комунікації через онлайн-сервіси у зверненні обов’язково необхідно вказати контактний номер телефону та електронну адресу (імейл) та зазначити тему звернення як «Відключення».
3. У відповідь на звернення, клієнт отримає рахунок для оплати за послуги відновлення електропостачання. Після отримання рахунка його необхідно сплатити і надіслати квитанцію про оплату на ту ж саму електронну адресу, з якої він надійшов або надати до енергоофісу. Зверніть увагу: рахунок має інші реквізити для оплати, їх потрібно ввести, це не ті реквізити, що використовуються для оплати спожитої електроенергії.
Лише після сплати у повному обсязі боргу і рахунку за відновлення послуг з підключення, постачальник передасть заявку на підключення оператору системи розподілу, до мереж котрого підключений ваш будинок, та котрий безпосередньо протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості здійснить підключення помешкання до електропостачання.
«Щоб уникнути ситуацій з відключення та повторного підключення достатньо вчасно, до 20 числа щомісяця, та у повному обсязі сплачувати за спожиту електроенергію. Пам’ятайте, електроенергія такий самий товар, як і інші, котрі ви звикли купувати у магазині. Ви ж не берете товар у магазині і не виходите просто так, а сплачуєте. Так само і з електроенергію, ви користуєтесь нею, то ж маєте за неї сплатити. Якщо не сплачували довгий час і борг значний і відсутня можливість сплатити усю суму одразу, звертайтесь до постачальника та укладайте графіки, за якими зможете поступово сплатити заборгованість», – сказав Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO.
Нагадаємо, у разі, якщо клієнт не згоден із вказаним обсягом спожитої електроенергії та сумою виставленої заборгованості, він може звернутись для звіряння та здійснення перерахунку. Такі звернення розглядаються в індивідуальному порядку. Необхідний перелік документів опубліковано на сайті yasno.com.ua.
новини Кривий Ріг LIFE