Кожен споживач може звернутися до Товариства зручним для Вас способом, а саме:
1 Зателефонувати до диспетчерського пункту експлуатаційного району Товариства, який обслуговує Ваш житловий будинок, Ви можете повідомити про аварійну ситуацію, залишити заявку на виклик комісії для фіксації параметрів:
☎️096-047-10-69 – Північний експлуатаційний район
☎️098-507-01-26 – Східний експлуатаційний район
2 Звернутися з письмовим зверненням, заявою, скаргою, пропозицією на e-mail Товариства: [email protected], направити поштовим відправленням на адресу: 50014, місто Кривий Ріг, вул. Електрична, 1, або залишити звернення в скринці за вказаною вище адресою.
3 Прийти на прийом громадян, який проводиться (місто Кривий Ріг, вул. Електрична, 5) з питання нарахувань, перерахунку, зміни власника, оформлення договорів реструктуризації, отримання актів звірки за наступним графіком (під час опалювального сезону):
Група комунікацій (каб. 30)
Відділ збуту теплової енергії (каб. 108, каб. 109, каб. 20)
Відділ по роботі зі споживачами (каб. 31)
🔸понеділок з 8:00 до 12:00;
🔹вівторок з 13:00 до 19:00;
🔸середа з 8:00 до 12:00;
🔹четвер з 13:00 до 19:00;
🔸п’ятниця з 8:00 до 12:00.
Начальник відділу збуту теплової енергії (каб. 7):
понеділок з 9.00 до 11.00;
середа з 15:00 до 17:00.
Начальник відділу по роботі зі споживачами (каб. 2):
понеділок з 9.00 до 11.00;
середа з 15:00 до 17:00.
4 Прийти на прийом до начальника району:
Начальник Північного експлуатаційного району (Покровський р-н):
понеділок з 15.00 до 16.00.
Начальник Східного експлуатаційного району (Саксаганський р-н, Довгинцівський р-н):
вівторок з 13:00 до 14:00.
Начальник Південного експлуатаційного району (Інгулецький р-н):
середа з 09:00 до 10:00.
5 Записатись на особистий прийом до керівництва Товариства:
Директор технічний та Директор комерційний (місто Кривий Ріг, вул. Електрична, 1):
за попереднім записом по тел. (056)-499-01-73.
📞Додатково для наших споживачів працює цілодобова гаряча лінія за номером тел. +38(067)566-96-86 та чат з головами ОСББ, ЖБК в застосунку Telegram.