Швидкісний трамвай Кривого Рогу є справді міською пам’яткою. Навряд чи десь ще можна знайти такий незвичайний симбіоз міського трамваю із підземним метро. Для криворіжців це будинний спосіб пересування, без якого вони вже не уявляють свого життя.
У Інформаторі розповіли про одну з його станцій.
Якщо говорить про криворізький швидкісний трамвай загалом, то його будівництво його першої черги почалося далекого 1974-го року і розтяглося на цілих 12 років.
Як написано у Вікіпедії: “Метротрам відкрили 26 грудня 1986 року. Перша черга протяжністю 7,7 км від заводу гірничого обладнання (КЦРЗ), станція «Площа Праці» до залізничної станції Мудрена (станція «Дзержинська») складалася з чотирьох станцій («Площа Праці», «Жовтнева» (з 2007 року). “Імені Гутовського”, а з травня 2016 року “Сонячна”), “Площа Артема”, “Дзержинська”). Пасажирів обслуговували 7 поїздів. Біля станції «Площа Праці» знаходиться депо швидкісного трамваю.
Що ж до станції “Сонячна”, то вона побудована в стилі так званого “футуристичного радянського постмодернізму”. Платформи довжиною 80 метрів висвітлюються у світлий час доби природним освітленням через численні вікна ілюмінатори, захищаючи пасажирів від палючого сонця, дощу та снігу. У народі її назвали просто “підводний човен”.
Джерело: Інформатор