Клієнти YASNO у Дніпропетровській області отримали доступ до оновленого Особистого кабінету на сайті постачальника. Сервіс став ще більш простим, зручним та функціональним для користувача.
Новий Особистий кабінет має усі необхідні функції, які були у попередній версії:
- передача показань лічильника – також можна побачити попередні показання та у який спосіб вони були отримані (від клієнта, від оператора системи розподілу, контрольне зняття показань);
- оплата рахунків без комісії – за допомогою банківської карти, Apple Pay або Google Pay;
- історія нарахувань, показань та платежів;
- чат з оператором – можливість отримати онлайн-консультацію у telegram, viber чи на сайті.
З оновлень – спрощений процес додавання необмеженої кількості особових рахунків, можливість їх одночасної оплати, а також інтеграція з програмою лояльності YASNOЛОВ. Тепер переглянути баланс бонусів, пропозиції від партнерів, а також обміняти бонуси на знижки можна одразу в Особистому кабінеті.
Крім цього, для зручного керування Особистим кабінетом зі смартфону, постачальник запустив новий мобільний застосунок YASNO Mobile, який жителі Дніпропетровщини можуть завантажити в App Store чи Play Market.
Для реєстрації у новому Особистому кабінеті чи мобільному застосунку слід створити пароль та додати особові рахунки одним зі способів:
- вказавши логін та пароль зі старого Особистого кабінету,
а якщо його не пам’ятаєте –
- увівши номер особового рахунку та перші три літери прізвища власника.
«Протягом п’яти років YASNO постійно оновлює клієнтські сервіси, щоб вони були не лише простими і доступними, а найзручнішими. Ми уважно аналізуємо усі відгуки і прагнемо досягти найвищого рівня у розвитку каналів. Зараз в новому Особистому кабінеті та застосунку є усі необхідні опції, максимально зручний інтерфейс та інтуїтивно просте управління. Але ми не ставимо крапку, продовжуємо працювати, аби бути ще кращими для клієнтів», – сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
новини Кривий Ріг LIFE