Якщо ваш лічильник встановлений поза вашою домівкою, наприклад, на опорі, йому потрібен додатковий захист від пошкоджень чи небажаного втручання.
Таку роль виконує спеціальний бокс. Тому важливо слідкувати, щоб з боксом було все гаразд, адже від нього залежить справність лічильника.
Подати заявку на заміну боксу ви можете на сайті ДТЕК Дніпровські електромережі.
Бокс лічильника – це захисний корпус, у якому встановлюється лічильник електроенергії. Він захищає прилад обліку від опадів, пилу, механічних пошкоджень та несанкціонованого доступу.
«Звертаємо увагу, що не всі прилади потребують боксу. Якщо ваш лічильник розташований у квартирі чи в захищеному щиті в під’їзді – бокс не потрібен», – зазначили в ДТЕК Дніпровські електромережі.
У яких випадках потрібна заміна боксу лічильника і як її оформити на сайті?
- Бокс пошкоджений (тріщини, зламане кріплення, пошкодження пломби або кришки боксу) – натискайте «Пломбування лічильника», обирайте «Опломбування лічильника після аварійної ситуації» та укажіть у примітці, що саме сталося.
- Усередині боксу з’явилися сліди коротких замикань (плавлений пластик, обвуглені дроти тощо) – натискайте «Проблеми з роботою лічильника», обирайте «Лічильник оплавився або згорів» та укажіть у примітці, що саме сталося.
- Через віконце не видно покази лічильника – натискайте «Проблеми з боксом або автоматом», обирайте «Не видно показів».
«Після отримання заявки ми сконтактуємо з вами, щоб визначити зручний час та дату для візиту фахівця», – додали в ДТЕК Дніпровські електромережі.
новини Кривий Ріг LIFE