Мешканці Дніпропетровщини дедалі частіше звертаються на «гарячі лінії» голови облдержадміністрації та департаменту соцзахисту населення ОДА з питаннями оформлення субсидій. Спектр питань – широкий. Розпочинаємо цикл публікацій відповідей на 10 найактуальніших питань. Сьогодні відповідаємо на перше.
Скільки часу чиновник має на розгляд питання – надавати чи ні конкретній людині субсидію? Час рахується з моменту відправки документів поштою, чи з дня отримання?
З моменту, коли заповнена декларація та заява надійшла до управління соцзахисту, спеціаліст розпочинає збір відомостей та перевірку зазначених доходів. Після того, як інформація повністю зібрана, субсидія призначається протягом 10 днів.
Необхідні дані управління соцзахисту отримує від:
* організацій водо-, тепло-, газо-, енергопостачання, установ з вивезення сміття про послуги, які отримує родина та їх вартість;
* житлово-експлуатаційних організацій або інших органів про склад зареєстрованих у житлових приміщеннях осіб;
* податкової служби та пенсійного фонду про доходи.
Після проведених розрахунків заявнику видається повідомлення про призначення житлової субсидії. Повідомлення можна отримати особисто в управлінні соцзахисту за місцем проживання, попередньо зателефонувавши туди, або поштою.
Нагадаємо, отримати кваліфіковану консультацію щодо призначення субсидій можна за телефоном «гарячої лінії» департаменту соціального захисту населення ОДА (056) 713-63-09, 713-62-21.
Також працює «гаряча лінія» голови облдержадміністрації – 0 800 505 600.