Хокеїсти із Кривого Рогу отримали бронзу на Міжнародному турнірі з хокею в Чехії (фото)

02.04.2019

З 29 по 31 березня в м. Бенешев (Чехія) проходив Міжнародний турнір з хокею з шайбою серед юнаків 2009 року народження. Участь у представницьких змаганнях взяли наступні команди: «Лев» (Чехія), «Клейпед» (Литва), «Кривбас» (Україна), «Джокеріт Блю» (Фінляндія), «Шайба» (Росія), «Джокеріт Вайт» (Фінляндія), «Мог»о (Латвія), «Слован» (Словаччина).

За результатами змагань наші спортсмени з команди «Кривбас» 2009» посіли 3 місце.

Крім того,  Мирослав Онищенко, воротар команди «Кривбас-2009», отримав нагороду «Кращий воротар» турніру.

Олександр Сінніков, захисник команди «Кривбас-2009», отримав нагороду "Найшвидший» в естафетах, що проводились після гри.

 

новости Кривой Рог LIFE

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.

Мнения пользователей

Опубликовано Jorge в 20.04.2019 - 12:15.

Hello! This post could not be written any better!

Reading this post reminds me of my good old room mate!

He always kept chatting about this. I will forward this write-up
to him. Fairly certain he will have a good read. Many thanks for
sharing!

Опубликовано Jorge в 20.04.2019 - 12:16.

Hello! This post could not be written any better!

Reading this post reminds me of my good old room mate!

He always kept chatting about this. I will forward this write-up
to him. Fairly certain he will have a good read. Many thanks for
sharing!

Опубликовано Christy в 28.02.2021 - 23:30.

Superb blog you have here but I was curious about
if you knew of any discussion boards that
cover the same topics discussed in this article? I'd really like to be a part of group where
I can get responses from other knowledgeable people that
share the same interest. If you have any recommendations,
please let me know. Thank you!

Опубликовано Christy в 28.02.2021 - 23:31.

Superb blog you have here but I was curious about
if you knew of any discussion boards that
cover the same topics discussed in this article? I'd really like to be a part of group where
I can get responses from other knowledgeable people that
share the same interest. If you have any recommendations,
please let me know. Thank you!

Опубликовано Christy в 28.02.2021 - 23:32.

Superb blog you have here but I was curious about
if you knew of any discussion boards that
cover the same topics discussed in this article? I'd really like to be a part of group where
I can get responses from other knowledgeable people that
share the same interest. If you have any recommendations,
please let me know. Thank you!

Опубликовано Christy в 28.02.2021 - 23:33.

Superb blog you have here but I was curious about
if you knew of any discussion boards that
cover the same topics discussed in this article? I'd really like to be a part of group where
I can get responses from other knowledgeable people that
share the same interest. If you have any recommendations,
please let me know. Thank you!

Опубликовано Kourtney в 23.04.2019 - 11:32.

I'm gone to tell my little brother, that he should also
pay a quick visit this weblog on regular basis to get updated from newest news update.

Опубликовано Kourtney в 23.04.2019 - 11:32.

I'm gone to tell my little brother, that he should also
pay a quick visit this weblog on regular basis to get updated from newest news update.

Опубликовано Kourtney в 23.04.2019 - 11:33.

I'm gone to tell my little brother, that he should also
pay a quick visit this weblog on regular basis to get updated from newest news update.

Опубликовано Lakeisha в 24.04.2019 - 6:45.

Hello, after reading this remarkable article i am also happy to
share my know-how here with mates.

Опубликовано Lakeisha в 24.04.2019 - 6:47.

Hello, after reading this remarkable article i am also happy to
share my know-how here with mates.

Опубликовано Melody в 25.04.2019 - 7:25.

Wonderful beat ! I wish to apprentice even as you amend
your web site, how can i subscribe for a blog web site?
The account helped me a appropriate deal. I had been tiny bit
acquainted of this your broadcast offered brilliant clear concept

Опубликовано Melody в 25.04.2019 - 7:26.

Wonderful beat ! I wish to apprentice even as you amend
your web site, how can i subscribe for a blog web site?
The account helped me a appropriate deal. I had been tiny bit
acquainted of this your broadcast offered brilliant clear concept

Опубликовано Melody в 25.04.2019 - 7:27.

Wonderful beat ! I wish to apprentice even as you amend
your web site, how can i subscribe for a blog web site?
The account helped me a appropriate deal. I had been tiny bit
acquainted of this your broadcast offered brilliant clear concept

Опубликовано Shana в 26.04.2019 - 15:09.

I have been surfing online more than 2 hours today, yet I never found any
interesting article like yours. It's pretty worth enough for me.

Personally, if all site owners and bloggers made good
content as you did, the net wijll be a lot more useful than eve
before.

Опубликовано Shana в 26.04.2019 - 15:10.

I have been surfing online more than 2 hours today, yet I never found any
interesting article like yours. It's pretty worth enough for me.

Personally, if all site owners and bloggers made good
content as you did, the net wijll be a lot more useful than eve
before.

Опубликовано Shana в 26.04.2019 - 15:11.

I have been surfing online more than 2 hours today, yet I never found any
interesting article like yours. It's pretty worth enough for me.

Personally, if all site owners and bloggers made good
content as you did, the net wijll be a lot more useful than eve
before.

Опубликовано Sabine в 01.05.2019 - 2:58.

For most recent information you have to pay a quick visit the web and on world-wide-web I found this web
page as a finest web site for most recent updates.

Опубликовано Sabine в 01.05.2019 - 2:59.

For most recent information you have to pay a quick visit the web and on world-wide-web I found this web
page as a finest web site for most recent updates.

Опубликовано Sabine в 01.05.2019 - 2:59.

For most recent information you have to pay a quick visit the web and on world-wide-web I found this web
page as a finest web site for most recent updates.

Опубликовано Sabine в 01.05.2019 - 3:00.

For most recent information you have to pay a quick visit the web and on world-wide-web I found this web
page as a finest web site for most recent updates.

Опубликовано Maxie в 04.05.2019 - 16:07.

I pay a quick visit each day a few web pages and sites to
read content, however this webpage gives
quality based articles.

Опубликовано Maxie в 04.05.2019 - 16:08.

I pay a quick visit each day a few web pages and sites to
read content, however this webpage gives
quality based articles.

Опубликовано Maxie в 04.05.2019 - 16:09.

I pay a quick visit each day a few web pages and sites to
read content, however this webpage gives
quality based articles.

Опубликовано Maxie в 04.05.2019 - 16:10.

I pay a quick visit each day a few web pages and sites to
read content, however this webpage gives
quality based articles.

Опубликовано Temeka в 04.05.2019 - 18:05.

I couldn't resist commenting. Perfectly written!

Опубликовано Temeka в 04.05.2019 - 18:06.

I couldn't resist commenting. Perfectly written!

Опубликовано Jett в 05.05.2019 - 3:21.

Its like you learn my thoughts! You seem to understand so much about this,
like you wrote the e-book in it or something.
I feel that you just can do with a few percent to drive the message house a little bit, however other
than that, that is excellent blog. An excellent read.
I will certainly be back.

Опубликовано Jett в 05.05.2019 - 3:22.

Its like you learn my thoughts! You seem to understand so much about this,
like you wrote the e-book in it or something.
I feel that you just can do with a few percent to drive the message house a little bit, however other
than that, that is excellent blog. An excellent read.
I will certainly be back.

Опубликовано Jett в 05.05.2019 - 3:23.

Its like you learn my thoughts! You seem to understand so much about this,
like you wrote the e-book in it or something.
I feel that you just can do with a few percent to drive the message house a little bit, however other
than that, that is excellent blog. An excellent read.
I will certainly be back.

Добавить свое мнение

Содержимое этого поля является приватным и не будет отображаться публично.
4 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.

Куда пойти?

Кино
Премьера: 18.02.2021
Заклятье: Другая сторона
Когда отец семейства уезжает в командировку, в доме начинает происходить нечто жуткое. Сем...
Кино
Премьера: 17.12.2020
Семейка Крудс: Новая эра
Такие харизматичные герои, как члены клана Крудсов, просто не в силах усидеть на месте и с...
Кино
Премьера: 11.02.2021
Опасный соблазн
Идеальная жизнь успешного спортивного агента летит к чертям, когда загадочная девушка-дете...

 

Сообщить об ошибке

Если вы считаете, что выделенный текст содержит ошибку - сообщите об этом нам

Добавьте свое замечание, которое касается ошибки.
Закрыть