Минулого року енергокомпанія продовжила вдосконалювати наявні продукти й послуги для клієнтів та запускати нові. Особливу увагу фахівці приділяли каналам самообслуговування – чат-боту та сайту. Адже так клієнти можуть вирішити майже будь-яке своє питання не виходячи з дому.
Переваги онлайн-каналів ДТЕК Дніпровські електромережі оцінили майже 600 тисяч жителів області.
Про це повідомили у пресслужбі енергокомпанії.
У листопаді 2023-го в користувачів чат-боту з’явилась можливість оформлювати заявку на відсутність світла та відслідковувати статус її виконання. І вже майже 10 тисяч таких звернень були оброблені автоматично за лічені секунди. А покази лічильників жителі регіону передавали через чат-бот у 2,5 рази частіше ніж у 2022-му – загалом майже 300 тисяч разів. Наразі у чат-ботах ДТЕК Дніпровські електромережізареєстрованіпонад півмільйона підписників – за рік їх кількість виросла на 66%.
«Ми продовжуємо цифрову трансформацію, розвиваємо наші дистанційні канали обслуговування і збільшуємо кількість послуг, які можна отримати онлайн. Для цього у 2023 році ми розширили функціонал чат-боту та особистого кабінету. І на цьому не зупиняємось – цього року зосередимося на оновленні наших сайтів, продовжимо вдосконалювати чат-бот, а для юридичних клієнтів запустимо нові онлайн-сервіси», – розповів генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.
Одним із найпопулярніших онлайн-сервісів серед побутових клієнтів є Договір онлайн. Сервіс дозволяє оформити договір на розподіл електроенергії на сайті компанії, без відвідування офісу. За 2023 рік ми отримали й обробили майже 25 тис. заявок щодо договорів на розподіл електроенергії.
Скористатись нашими онлайн-каналами можна за посиланнями:
- Чат-бот у Viber та Telegram
- особистий кабінет на сайті