Для клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі вже є звичним, що передати покази лічильника можна дистанційно за кілька секунд. Це стало можливим завдяки автоматизації й цифровізації наших процесів.
Пройшли шлях від передачі показів оператору кол-центру телефоном до однієї кнопки в чат-боті. З моменту появи нового сервісу в 2021 році мешканці Дніпра та області через чат-бот передали компанії вже понад 700 тисяч показів.
Ще 5 років тому фахівці ДТЕК Дніпровські електромережі мали змогу прийняти ваші покази лічильника лише через кол-центр або особисто в центрі обслуговування клієнтів, а тоді мали вручну вносити отримані дані в базу. Завдяки оновленню ІТ-систем у 2021 році виникла можливість створити сервіс передачі показів у чат-боті компанії. І тепер весь процес займає до хвилини вашого часу.
Ще однією перевагою є те, що в чат-боті ви бачите свої останні покази лічильника і після передачі нових отримуєте сповіщення про відсутність помилки, а якщо вона є – то рекомендації, як її виправити.
Незмінним лишається одне – покази важливо передавати в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це дозволяє уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим обсягом електроенергії та отримувати рахунки тільки за реально використане світло.
Для того, щоб передати покази в чат-боті у Viber чи Telegram, потрібно:
- у пошуку месенджера ввести «ДТЕК Дніпровські електромережі»;
- пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
- обрати в меню «Передати покази лічильника» та за підказками чат-боту надіслати інформацію.
новини Кривий Ріг LIFE