У зв’язку з початком опалювального сезону 2024-2025 років для покращення якості обслуговування АТ «Криворізька теплоцентраль», а також для більш злагодженого спілкування зі споживачами запроваджено цілодобову гарячу телефонну лінію за номером телефону 067-566-96-86.
Цілодобова гаряча телефонна лінія АТ «Криворізька теплоцентраль» – механізм комунікації надавача послуги з постачання теплової енергії зі споживачами, який дозволяє оперативно реагувати на проблемні питання, які виникають у наших споживачів.
На лінії працює команда АТ «Криворізька теплоцентраль», якій у режимі 24/7 можна залишити:
* інформацію щодо пошкодження на квартальних та магістральних трубопроводах теплопостачання;
* заявки стосовно обмеження надання або якості послуги з постачання теплової енергії;
* заявки щодо нарахувань тощо.
Усі звернення, заявки та пропозиції передаються фахівцям за напрямками для оперативного реагування та надання відповідей.
новини Кривий Ріг LIFE