За цим телефонним номером один за одним лунають дзвінки.
В місті працює муніципальний Контакт-центр «15-20», до якого зателефонувати можна зі стаціонарного та мобільного телефону за коротким номером 15-20.
У 2022 році операторами Контакт-центру прийнято та опрацьовано 95 тисяч 550 дзвінків, з яких сформовано понад 39 тисяч заявок.
Найактуальнішими запитами від мешканців у 2022 році були:
– питання соціальної підтримки – 19,5%;
– проблеми з водопостачанням – 6,3%;
– питання охорони здоров’я – 3,6%;
– підтримка внутрішньо-переміщених осіб (ВПО) – 3,5%;
– безпека життєдіяльності під час воєнного стану – 2,9% та інші.
новини Кривий Ріг LIFE