Кінець місяця – найкращий час, щоб передати покази електролічильника. У ДТЕК Дніпровські електромережі порадили 4 найбільш зручні онлайн сервіси, за допомогою яких зробити це можна легко та швидко.
Кожен працює в режимі 24/7, легкий та простий у використанні. Вчасно передані дані допоможуть уникнути розбіжностей у нарахуванні, а клієнтам отримувати рахунки за реально спожиту електроенергію.
Передавати покази лічильника треба оператору системи розподілу електроенергії (ОСР). Після цього дані про використані об’єми надаються постачальнику, який формує платіжки до сплати. Щоб нарахування були фактичними, а не розрахунковими, краще робити це в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це допоможе уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії, а постачальник зможе виставити рахунки тільки за реально використане світло.
«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. Вони дозволяють передавати дані зі смартфона, планшету, ПК або ноутбуку з будь-якої точки світу. Це насправді просто та робить процес максимально зручним для жителів області. Зокрема тих, хто через війну знаходиться далеко від дому, проте може дистанційно контролювати усі нарахування», − підкреслили у компанії.
Щоб легко та швидко передати покази, рекомендуємо скористатися одним з чотирьох сервісів:
- зручна веб-форма на сайті ДТЕК Дніпровські електромережі, що працює без реєстрації;
- чат-бот у Viber та Telegram;
- IVR-меню контакт-центру, натиснувши «2»:
- для стаціонарних телефонів (056) 790-99-00 ;
- для мобільних телефонів (066/067/063) 790-99-00, 0-800-301-497;
- особистий кабінет на сайті ДТЕК Дніпровські електромережі.
Найзручнішим є чат-бот у Viber таTelegram. Наразі ним активно користуються вже понад 15 тисяч клієнтів компанії. Для того, щоб почати користуватися чат-ботом, необхідно:
- у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Дніпровські електромережі»;
- пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
- обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію.
Важливо. Якщо клієнт не надав вчасно дані, нарахування здійснюються, виходячи із прогнозованого (середньодобового), а не фактичного об’єму споживання. Наступного місяця у розрахунковий період клієнт може передати покази, та оператор системи розподілу зробить коригування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.