London Escorts sunderland escorts

Всі новини про життя міста

1,5 млн разів жителі області скористалися дистанційними послугами ДТЕК Дніпровські електромережі

За вісім місяців 2023 року 1,2 млн разів клієнти ДТЕК Дніпровські електромережі подзвонили у контакт-центр та скористалися послугами автоматичного голосового меню (IVR). Адже це швидко та легко без потреби з’єднання з оператором.

На другому місці серед зручних дистанційних сервісів – чат-бот в Viber та Telegram. Цією послугою вже скористалися 177 тисяч разів. Компанія постійно розвиває дистанційні канали зв’язку, щоб клієнти мали змогу замовити послуги в два кліки, не виходячи з дому.

«Попри війну ДТЕК Дніпровські електромережі продовжує розвивати сучасні онлайн послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали. З початку року 177 тисяч разів клієнти компанії скористалися чат-ботом в Viber та Telegram для передачі показів, щоб повідомити про відсутність світла чи замовити роботи з обслуговування лічильника. Це майже втричі більше, аніж за аналогічний період минулого року. Ми закликаємо всіх клієнтів активніше користуватись чат-ботом. Адже це дійсно просто та зручно», повідомили в компанії.

 Для того, щоб почати користуватися чат-ботом, необхідно:

  • у пошуку месенджера Viber та  Telegram ввести «ДТЕК Дніпровські електромережі»;
  • пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
  • обрати в меню та замовити потрібну послугу.

Для вирішення питань, які потребують очного візиту, в компанії працюють Центри обслуговування клієнтів (ЦОК). За останні 8 місяців до фахівців ЦОКів звернулися понад 60 тисяч клієнтів. Всі центри обслуговування мають оснащені бомбосховища.  

Також є сучасний сервіс обслуговування у Facebook. Ним з початку року скористалися понад 100 тисяч жителів області. Через канал комунікацій у Facebook можна отримати рівноцінну консультацію, як у контакт-центрі або під час візиту до ЦОКу.

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Останні записи