Ближайшие даты проведения спектаклей:
22.05 18:00
Знакомство с историческим прошлым Древней Скифии .
Основная идея лежит в основе легенды про Рудану, которая спасла своих однопленников, принесла себя в жертву и на месте ее гибели была найдена Криворожская железная руда.
Язык: украинский.
Продолжительность: 1 час
Адрес: ул. Шурупова, 3
Телефон: 097-281-61-10
По той бік кургану
Пластична драма за мотивами легенд Давньої Скіфії
(Автор сценічної версії та режисер-постановник заслужений діяч мистецтв України Сергій Бєльський)
«Щойно відкриється завіса, одразу кожного глядача вмить огортає велич і містика часів давньої Скіфії, час народження міфів і легенд Криворіжжя. Чому саме Криворіжжя? Бо саме з нашої землі видатним дослідником – археологом Олександром Мельником зібрані унікальні факти, описані у його наукових роботах про існування скіфських курганів та жертовних каменів на території нашого міста, на яких здійснювались ритуали принесення в жертву людини задля припинення одвічної боротьби між світом космосу та світом хаосу. Де закінчується науковість і починається легенда – вирішувати глядачам! Це пластична драма про час, коли у період ворожості і війн, мужності і героїзму, під час захисту рідної землі, були не останніми поняття людського співчуття, побратимства, жертовності заради миру та гармонії!»
Олександр БЄЛЬСЬКИЙ,
заслужений діяч мистецтв України
«Я була на виставі Вашого театру десять років тому. Те, що я зараз бачу в театрі, це – небо і земля, інша планета. Я вітаю театр з тим, що він, нарешті, може бути справжнім театром як за своїм контентом, так і за зовнішніми прикметами справжнього академічного професійного театру.
Зараз на фінішній прямій друк альманаху, в який увійшли експертні відгуки, а це – понад 185 текстів експертів, в тому числі і текст про спектакль «Спокушені спрагою». Театр «Академія руху» обов’язково отримає цей альманах, що стане прекрасним експонатом для музею театру «Академії руху», тому що наша робота не в тому, щоб поїздити та проставити оцінки, а в тому, щоб допомогти театрам подивитися на себе, оцінити власний шлях, власні здобутки».
Анна ЛИПКІВСЬКА,
Голова експертної ради ІІ Всеукраїнського
театрального фестивалю-премії «GRA», Театрознавець,
театральний оглядач, кандидат мистецтвознавства, доцент Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв»,м. Київ,
25.06.2019
«Формат театра «Академия движения» и формат спектакля очень специфический. Здесь я увидела продолжающуюся линию творческого почерка и Александра Бельского, и Сергея Бельского, который является не столько продолжателем, он строит свой своеобразный мир из своего виденья искусства. Он взращен и воспитан этой эстетикой, но просматривается и своя творческая индивидуальность. Здесь – яркое движенческое противостояние двух сил, тут нет определенного выраженного сюжета, это скорее эмоциональный набор картин, видений, фантазий, которые где-то внутри объединены таким сюжетом, но такая форма спектакля дает возможность зрителю включить собственную фантазию и попробовать надумать свой мир на этой основе, что-то сфантазировать, что-то понять, что-то додумать. Здесь – творческое поле для зрительского восприятия.»
Алла ПІДЛУЖНА,
Лауреат Премії Національної спілки
театральних діячів України в галузі театрознавства
і театральної критики, театрознавець,
театральний критик, журналіст, м. Київ, 25.06.2019
«Очень целостная работа. Все элементы работают на одну идею. Интересная пластика, которая удивительным образом объединяет статику с движением, где любое движение в любой момент можно остановить и превратить в картину. Все это – отдельная черта именно театра «Академия движения», который узнаваем по любому застывшему мгновению, не говоря уже о растянутом во времени моменте. Интересно наблюдать, что происходит год из года, потому, что в прошлом году спектакль театра попал в финал конкурса-премии «GRA», его смогли посмотреть и в Киеве, что было важным и для театра, и для киевлян, и для жюри. Это был совершенно другого типа спектакль, который отражал исторический период, период, связанный с переломным моментом, с 90-ми годами, и тот, который был все-таки ближе к нам и к нашим переживаниям. И вот сейчас посмотреть спектакль, который говорит об истории, но говорит языком метафорическим, языком метасимволов – очень интересно, так как это совершенно другого плана срез. Я поздравляю театр с тем, что он настолько гибок, является разноплановым. Несмотря на то, что труппа небольшая, каждый способен на себе за один спектакль вытянуть несколько ролей и сделать это убедительно».
Любов МОРОЗОВА, художній керівник
державного академічного естрадно-симфонічного
оркестру,музикознавець, музичний критик, м.Київ,25.06.2019
«Театр «Академія руху – соціокультурний феномен». Фактично, такому театру, який би в промисловому, депресивному місті, який би дуже зрозумілою, універсальною мовою, адже мова тіла – універсальна, він мав такий месседж важливий, з якого власне почалась хвиля багатьох пластичних форм. Але особливістю театру «Академія руху», мені видається, це наявність унікального режисера, пана Олександра Бєльського, людини з блискучою освітою, який виховав цілі покоління митців. Театр відкрив сьогодні свій музей, має затишний гарний зал. Театр примусив звернути на себе увагу міста, в якому вихована ціла плеяда людей, які приходять до театру, які люблять театр. Власне теми, які порушує, режисер, це і Хемігуей, і Стефаник, це і сьогоднішня вистава «По той бік кургану», яка стосується прадавньої історії, протистоянь, боротьби, перемоги, заглибленості в історію краю. Тому, якщо говорити про театр «Академія руху» – це дійсно академія, яка виховала і виховує не тільки в середині колективу, а й виховала місто і владу, що дуже важливо, бо не у кожному місті є така перлина, яка змушує людей, які далекі від мистецтва, приходити, любити і допомагати.»
Світлана МАКСИМЕНКО,театрознавець,
кандидат мистецтвознавства, доцент факультету
культури і мистецтв кафедри
театрознавства та акторської майстерності
Львівського національного університету
імені Івана Франка.м. Львів, 25.06.2019
2019р.– Участь у Всеукраїнському театральному фестивалі-премії «ГРА» (GRA)(Київ)