Міські фахівці здійснили моніторинг технічного стану рекламних засобів – 39 металевих конструкцій «списали».
«Місто без реклами» – такий проєкт втілюють спеціалісти міського відділу з питань реклами Криворізької мерії.
Нещодавно вони провели заходи з контролю за технічним та естетичним станом рекламних засобів.
«Важливий напрям роботи відділу з питань реклами виконкому Криворізької міської ради – це обстеження рекламних засобів типу «білборд» на предмет їх технічного стану. За результатами цього обстеження 39 рекламних засобів були визнані такими, що потребують ремонту!
У зв’язку з чим власникам цих конструкцій були вручені приписи про усунення відповідних порушень. Контролюємо їх виконання», – проінформували про здійснену роботу фахівці міського відділу реклами.
![](https://krlife.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/396330700_360416116510039_232572687144692687_n-1024x768.jpg)
![](https://krlife.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/395718383_360416243176693_8266178655238627104_n-1024x768.jpg)
![](https://krlife.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/396454976_360416313176686_8674395843035382423_n-1024x768.jpg)
![](https://krlife.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/395994294_360416276510023_7786843544333458613_n-1024x768.jpg)
новини Кривий Ріг LIFE