У Кривому Розі все ще непоодинокі випадки, коли громадянам з різних причин відмовляють в безкоштовному проїзді. Такі випадки трапляються в маршрутках, адже муніципальний громадський транспорт в нашому місті – безкоштовний.
Як діяти?
По-перше, треба знати норму Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 133-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення – це накладення штрафу на водіїв транспортних засобів, громадян – суб’єктів підприємницької діяльності в розмірі 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850 грн.).
По-друге, слід пам’ятати такий алгоритм дій:
– при відмові водія у пільговому проїзді пасажиру варто сплатити за проїзд та затребувати квиток (за можливості — з відеофіксацією), якщо квиток не видають, то це ще одне правопорушення і про нього варто повідомити Податкову інспекцію (0-800-501-007;
– зафіксувати назву компанії-перевізника, поскаржитись на телефон диспетчера (відповідна інформація має бути наведена в салоні маршрутного таксі);
– заручитись підтримкою свідків — інших пасажирів, обмінятись з ними телефонними номерами;
– викликати поліцію, передати дані про маршрутку та наполягати на складанні матеріалів про адміністративне правопорушення за ст. 133-1 Кодексу про адміністративні правопорушення України;
– після виходу з маршрутки слід записати чи сфотографувати (краще) — держзнак автомобіля;
– написати скарги до підприємства перевізника і до органу місцевого самоврядування (якщо мова про міські перевезення), до Державної служби України з безпеки на транспорті (коли йдеться про міжміські перевезення).
Адреса Державної служби України з безпеки на транспорті: 01135, м. Київ, пр. Перемоги, 14, телефон «гарячої лінії» Укртрансбезпеки 044-351-47-66.
Скарги потрібно направляти рекомендованим листом з повідомленням про вручення або віддавати з проставленням вхідного номера на вашому примірнику.
Пам’ятайте, у скаргах потрібно зазначати назву перевізника, номер держзнаку автомобіля.
новини Кривий Ріг LIFE