asd

Всі новини про життя міста

Кнайпа Сервіс Про – ефективна автоматизація управління закладами харчування

Для успішного управління рестораном, кафе або баром необхідні чималі знання та досвід, у тому числі з питань координації дій персоналу та постачальників. Без наявного практичного досвіду значно збільшуються ризики фінансових та репутаційних втрат, що може призвести до закриття закладу. Підвищити якість управління можна шляхом автоматизації.

Програми для автоматизації кафе та ресторанів

Програми автоматизації, для ознайомлення з якими слід перейти за посиланням https://knaipa-service.pro/, оптимізують усі сфери діяльності закладів HoReCa для підвищення прибутковості. Різноманітність програм дозволяє підібрати систему відповідно до категорії та класу закладу, показників відвідуваності та планів розвитку, індивідуальних вимог та інших критеріїв.

Найбільш важливими функціями програм автоматизації для ефективного управління закладами є:

  • Спрощення процесу прийому та обробки замовлень.
  • Синхронізація роботи різних цехів кухні, бару, залу, столу замовлень.
  • Автоматизація бухгалтерської звітності.
  • Менеджмент роботи персоналу та систем лояльності.
  • Індивідуалізація звітності персоналу.
  • Підвищення лояльності клієнтів.

У програмі автоматизації представлений повний комплекс інструментів, необхідних для ефективного керування ресторанами, кафе та барами. Якщо з вибором програми виникли проблеми, необхідно проконсультуватися з фахівцями компанії, яка надає послуги автоматизації закладів.

Причини для автоматизації ресторанного закладу

Навіть для тих, хто звик працювати по-старому, переваги системи Knaipa Pro Service є очевидними. Автоматизація ресторанного закладу дозволяє:

  • чітко структурувати клієнтську базу;
  • ефективно працювати із програмами лояльності;
  • контролювати та реально оцінювати роботу персоналу;
  • індивідуалізувати заохочення для працівників;
  • швидко приймати та оформляти замовлення;
  • відстежувати всі етапи воронки продажів для залучення нових клієнтів;
  • підвищити ефективність роботи із постійними клієнтами;
  • успішно працювати з постачальниками, у тому числі щодо оформлення повторних угод;
  • робити замовлення на основі актуальних даних аналізу складу, кухні, бару тощо;
  • створювати розширені звіти на основі реальних даних;
  • автоматично створювати завдання менеджерам;
  • миттєво перерозподіляти завдання для працівників з урахуванням виробничих потреб.

Після автоматизації збитки через зайві списання або інші махінації працівників складу, кухні, бухгалтерії та зали зникнуть, завдяки чому зростуть прибутки.

Записки з дорученнями для наступної зміни співробітників, друкування звітів та підрахунки з калькулятором відійдуть у минуле. Система координуватиме роботу закладу, автоматично формуючи доручення та відстежуючи роботу персоналу. Можливість будь-якої миті використовувати актуальні дані дозволяє менеджерам закладу швидко коригувати маркетингові ходи для отримання максимально високих результатів.

Підписуйтесь на нас

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі