Із 30 березня по 3 квітня настає час передачі показів лічильника.
Щоб не витрачати на це багато часу, ДТЕК Дніпровські електромережі рекомендує скористатися своїм чат-ботом у Viber або Telegram. Сервіс працює 24/7 та надає можливість передавати нам дані дистанційно за допомогою самого лише смартфону.
Візит до центру обслуговування клієнтів обмежується графіком його роботи. Щоб зателефонувати до контакт-центру, потрібно знайти його номер. А чат-бот ДТЕК Дніпровські електромережі не має жодних обмежень у використанні. Завдяки автоматизації сервіс може прийняти ваші покази лічильника хоч вночі. Весь процес займає пару хвилин, що в кілька разів швидше за похід до офісу чи дзвінок компанії.
Передати покази чат-боту дуже просто:
введіть в пошуку месенджера Viber або Telegram «ДТЕК Дніпровські електромережі»;
пройдіть швидку процедуру верифікації, якщо раніше не реєструвались у чат-боті;
оберіть в меню «Передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надішліть інформацію.
«Передавати актуальні дані лічильників слід в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Вчасно передана інформація дозволяє нам сформувати обсяги лише тієї електроенергії, яку ви спожили, а компанії-постачальнику − відповідно коректні рахунки», – зазначили у «ДТЕК Дніпровські електромережі».
новини Кривий Ріг LIFE